Резюме Вакансии
 — 
 — 
 — 

 — 

Статистика

Моряков35059
Вакансий20690
Компаний606



Моряку на заметку: Чем больше обещания, тем внимательнее надо быть!
На сегодняшний день нередки случаи обмана моряков. В статье приведены популярные примеры обмана моряков: задолженности по выплате заработных плат, поддельные контракты, недобросовестные работодатели.
Обучающий курс в Херсоне. Взаимоотношения капитана и лоцмана
Сотрудничество и координация между капитаном и лоцманом - обязательное условие для безопасности судна.Компания Марлоу Навигейшн с Херсонским Морским Специализированным Тренажёрным Центром (ХМСТЦ) разработали обучающий курс «Взаимоотношения капитана и лоцмана»




Щодо стану державноi системи управлiння бузпекою судноплавства

19.07.2013
ЗВЕРНЕННЯ
 
Президенту України Януковичу В.Ф.
Копії:   Прем'єр-міністру України Азарову М.Я.
Міністру інфраструктури України  Козаку В.В. 
Голові Служби безпеки України Якименку О.Г.
 
Вельмишановний Вікторе Федоровичу!
 
Морська спільнота України уважно відстежує дії державних органів стосовно своєчасного і ефективного впровадження в національне законодавство вимог міжнародних конвенцій з питань роботи моряків.
 
Зараз увагу привернуто до впровадження вимог Манільських поправок до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ) 1978 року, які набрали чинності з 1 січня 2012 року, а термін їх повного впровадження встановлено до 1 січня 2017 року.
 
Дипломування моряків — це частина галузевого єдиного технологічного процесу забезпечення безпеки судноплавства. Постановою Кабінету Міністрів України від 07.10.2009 р. №1137 встановлено, що загальне керівництво Державною системою управління безпекою судноплавства здійснюється Кабінетом Міністрів України через Міністерство інфраструктури України. Вказане міністерство також несе відповідальність за виконання зобов’язань держави за міжнародними конвенціями Міжнародної морської організації, виконує функції Морської адміністрації України.
 
На теперішній час в Мінінфраструктури розроблено низку нормативних документів, спрямованих на впровадження нових міжнародних вимог. Вони орієнтуються на чинну організаційну систему підготовки і дипломування моряків.
 
Проте останнім часом замість планомірної скоординованої стратегічної роботи причетних міністерств щодо приведення національної нормативної бази у відповідність до міжнародних вимог деякими відповідальними державними службовцями обговорюються часткові організаційні питання стосовно структурних змін у дипломуванні моряків. Наприклад, на нарадах обговорюються можливості ліквідації Координаційної ради з питань підготовки та дипломування моряків, а також зміни відомчого підпорядкування Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків і, як наслідок, розтин найважливіших комплексних завдань вказаної Інспекції на окремі функції, а далі — передача цих функцій іншим непрофільним суб’єктам Державної системи управління безпекою судноплавства і, нарешті, досягнення головного результату — ліквідації названої Інспекції.
 
Вважаємо такі пропозиції несвоєчасними і деструктивними з огляду на потенційну шкоду суспільству, загрозу соціальній стабільності, національній безпеці.
 
Зокрема, у зв’язку з урахуванням доручення Прем’єр-міністра України Азарова М. Я. від 22.05.2013 №1940/1/1-13  з метою завершення виконання завдання, визначеного пунктом  2 доручення Прем’єр-міністра України Азарова М. Я. від 11.01.2013 №596/3/1-13, в Міністерстві інфраструктури України здійснюються заходи з упорядкування державних підприємств галузі морського та річкового транспорту, які належать до сфери управління Міністерства інфраструктури України.
 
Разом з цим серед протокольних доручень (п. 7 протоколу наради Мінінфраструктури від 21.06.2013, затвердженого Міністром) було доручення в термін до 26.07.2013 опрацювати питання щодо передачі до сфери управління Міністерства освіти і науки України Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, яка належить до сфери управління  Міністерства інфраструктури України.
 
Але Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків забезпечує функціонування державних кваліфікаційних комісій, передбачених статтею 51 Кодексу торговельного мореплавства України, і не є навчальним закладом.
 
Більш того, в Україні налічується понад 200 тисяч моряків. Конвенція ПДНВ вимагає від моряків кожні п’ять років підвищувати свою кваліфікацію, проходити тренажерну підготовку і подовжувати чинність своїх кваліфікаційних документів. Тому щорічно через державні кваліфікаційні комісії проходить понад 40 тисяч моряків. Здійснення організаційних перетворень в умовах перехідного періоду невідворотно призведе до суттєвих затримок з підготовкою та реалізацією рішень, передбачених вимогами названої Конвенції, що неминуче поставить усіх моряків під ризик втрати роботи.
 
Будь-яка затримка в отриманні кваліфікаційних документів призведе до значної соціальної напруженості серед моряків.
 
Обов’язково необхідно посилити роль і значення Координаційної ради з питань підготовки та дипломування моряків, яка створена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2001 №83 для узгодження діяльності Міністерства інфраструктури, Міністерства освіти і науки, Міністерства охорони здоров’я у вказаній сфері.
 
З метою збереження авторитету України як морської держави, запобігання загрозам соціальній стабільності в суспільстві та національній безпеці, а також підтримуючи звернення голови Громадської ради при Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті Чубая М. П. від 1 липня 2013 р. на адресу Міністра інфраструктури України Козака В. В. та керуючись статтею 1 Закону України «Про звернення громадян»
 
Просимо:
 
  • відкласти  розгляд  питань  ліквідації  Координаційної ради з питань підготовки та дипломування моряків,  а  також зміни відомчого підпорядкування (ліквідації) Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків до повного завершення впровадження в Україні  вимог Манільських поправок до Конвенції  ПДНВ  (1 січня 2017 р.);
  • призначити розгляд питань стану Державної системи управління безпекою судноплавства, а також координації дій центральних органів виконавчої влади щодо виконання міжнародних та національних вимог з підготовки та дипломування моряків на одному з найближчих засідань Ради національної безпеки і оборони України.
 
Про результати розгляду цього звернення та вжиті заходи просимо повідомити нас у визначений законодавством термін.
17.07.2013р.
З повагою, звернення підписане 42 висококваліфікованими фахівцями галузі морського та річкового транспорту. 

Другие документы




    

 
 

Подтвердить
Отмена