Спуск на воду знаменує собою важливий крок у комплексній програмі з екологізації порту, кінцевою метою якої є кліматично нейтральна робота до 2050 року.
.png)
Повністю електричний, такий самий потужний, як дизельний
Volta 1 - це буксир із реверсивним кормовим приводом (RSD), спроектований за принципом подвійного носа й оснащений запатентованим швертом Twin Fin для оптимальної стійкості та маневреності. У результаті його можна використовувати як передній і задній буксир. Завдяки акумулятору ємністю 2782 МВт-год, який заряджається всього за дві години за допомогою потужної зарядної станції потужністю 1,5 МВт, Volta 1 не виділяє шкідливих речовин і може працювати до 12 годин. Його тягове зусилля в 70 тонн забезпечує ті самі характеристики, що й у традиційного дизельного буксира.
Технічні характеристики Volta 1
-
Довжина 24,73 метра, ширина 13,13 метра, глибина 6,5 метра
-
Вага 607 тонн
-
Буксирувальна потужність 70 тонн
-
Швидкість 12 вузлів
-
Батареї з літій-титанового оксиду (LTO) потужністю 2782 МВт-год заряджаються за 2 години (12 годин роботи на плаву)
-
Зарядна станція потужністю 1,5 МВт
Першопроходець у галузі енергетичного переходу
Будучи п'ятим за величиною бункерувальним портом у світі, порт Antwerp-Bruges також прагне стати повноцінним багатопаливним портом. Тому він пропонує альтернативи з низьким вмістом вуглецю на додаток до біо- та традиційного палива. За останні півтора року порт представив перші у світі буксири, що працюють на водні та метанолі.
Джерело: portofantwerpbruges.com