Порт Antwerp-Bruges представляє Volta 1: перший в Європі електричний буксир.
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Де в Європі оновити морські сертифікати? Курси для моряків – частина 4: Норвегія, Італія, Іспанія

Морська кар'єра неможлива без постійного навчання та підтвердження кваліфікації. Друзі, ми продовжуємо цикл статей про навчально-тренажерні центри Європи, де моряки можуть проходити навчання та отримувати необхідні сертифікати для роботи в морі.


ТОП європейських морських НТЦ. Частина 2: Латвія, Румунія, Хорватія, Кіпр.

«Вісник крюїнгу» вже писав про навчально-тренажерні центри, філії яких є як в Україні, так і в усьому світі. А також зупинявся на НТЦ для моряків у Польщі. У цьому матеріалі ми зібрали для вас навчальні центри Латвії, Румунії, Хорватії та Кіпру.

ТОП європейських морських НТЦ. Куди звертатися, коли закінчуються сертифікати?

Кожні п'ять років командний склад зобов'язаний змінювати сертифікати та оновлювати пакет документів для подальшої роботи. Рядовим же потрібно підвищувати кваліфікацію, щоб рухатися кар'єрними сходами. Але що робити, якщо ви тепер живете в Європі, і можливості пройти навчання в українському ТЦ немає?





Порт Antwerp-Bruges представляє Volta 1: перший в Європі електричний буксир.

22.05.2025
279

Спуск на воду знаменує собою важливий крок у комплексній програмі з екологізації порту, кінцевою метою якої є кліматично нейтральна робота до 2050 року.
 
Повністю електричний, такий самий потужний, як дизельний
Volta 1 - це буксир із реверсивним кормовим приводом (RSD), спроектований за принципом подвійного носа й оснащений запатентованим швертом Twin Fin для оптимальної стійкості та маневреності. У результаті його можна використовувати як передній і задній буксир. Завдяки акумулятору ємністю 2782 МВт-год, який заряджається всього за дві години за допомогою потужної зарядної станції потужністю 1,5 МВт, Volta 1 не виділяє шкідливих речовин і може працювати до 12 годин. Його тягове зусилля в 70 тонн забезпечує ті самі характеристики, що й у традиційного дизельного буксира.
 
Технічні характеристики Volta 1
  • Довжина 24,73 метра, ширина 13,13 метра, глибина 6,5 метра
  • Вага 607 тонн
  • Буксирувальна потужність 70 тонн
  • Швидкість 12 вузлів
  • Батареї з літій-титанового оксиду (LTO) потужністю 2782 МВт-год заряджаються за 2 години (12 годин роботи на плаву)
  • Зарядна станція потужністю 1,5 МВт
 
Першопроходець у галузі енергетичного переходу
Будучи п'ятим за величиною бункерувальним портом у світі, порт Antwerp-Bruges також прагне стати повноцінним багатопаливним портом. Тому він пропонує альтернативи з низьким вмістом вуглецю на додаток до біо- та традиційного палива. За останні півтора року порт представив перші у світі буксири, що працюють на водні та метанолі.
 
 
Джерело: portofantwerpbruges.com
 
 
Поділитися:




 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні