Northern Lights: перше відвантаження скрапленого CO₂ у підземне сховище.
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
ТОП європейських морських НТЦ. Куди звертатися, коли закінчуються сертифікати?

Кожні п'ять років командний склад зобов'язаний змінювати сертифікати та оновлювати пакет документів для подальшої роботи. Рядовим же потрібно підвищувати кваліфікацію, щоб рухатися кар'єрними сходами. Але що робити, якщо ви тепер живете в Європі, і можливості пройти навчання в українському ТЦ немає?


Коли шторм усередині: проблема, про яку не говорять, - суїцидальні настрої в морі.
Професія моряка - одна з найбільш стресових, з високою ізоляцією і жорсткими умовами праці, що може призвести до підвищеного рівня стресу, депресії і, як наслідок, спричинити суїцидальні ризики.
Що приводить людину до суїцидальних думок і що робити, якщо вони з'явилися у вас?
Штучний інтелект: чи зможе він замінити моряків у 2025 році?

Новий рік - нові технології. І нові виклики. Багато моряків дедалі частіше порушують питання: Як довго ще існуватимуть професії, де задіяна людина? І чи залишить їх штучний інтелект, що прогресує, без роботи?





Northern Lights: перше відвантаження скрапленого CO₂ у підземне сховище.

26.06.2025
1661

11 червня 2025 року було успішно відвантажено першу партію скрапленого вуглекислого газу (LCO₂) з борту спеціалізованого судна Northern Pioneer (7 500 м³, збудовано 2024 р.) на термінал Northern Lights в Øygarden (Норвегія). Це один із найважливіших етапів запуску проєкту «Longship».
 
Northern Pioneer - унікальне у своєму класі судно, оснащене двопаливним двигуном, з роторними вітрилами (wind-assisted) і системою повітряного змащення.
Його вуглецевий слід на ≈34 % менший порівняно з традиційними суднами.
 
Судно завантажилося в Бревіку (цех Heidelberg Materials) минулого тижня. У першій фазі проєкт розрахований на 1,5 млн тонн CO₂ на рік, обсяг для другої фази - щонайменше 5 млн тонн з 2028 року.
 
Транспортний ланцюжок виглядає наступним чином:
 
Зрідження CO₂ на заводах - Heidelberg у Бревіку та Hafslund Celsio в Осло.
Перевезення LCO₂ на судні Northern Pioneer до Øygarden.
Вивантаження через 110 км трубопровід у підземне сховище на глибині близько 2 600 метрів у Північному морі.
 
Джерело: https://norlights.com
 
 
1
Поділитися:




 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні