Chief Engineer Pavlo, Pervomaisk. Резюме моряків
 - 
 - 
 - 
 - 


 - 



Морська медкомісія в Грузії без черги. Спеціальні умови для моряків з України, РФ і Білорусі
25 років досвіду, сертифікати P&I Club, вакцинація проти жовтої лихоманки, спецпропозиції для моряків з інших країн: трансфер, пошук житла, знижки на сертифікати в партнерських навчальних центрах, сприяння в працевлаштуванні через грузинські крюїнгові компанії.
Де в Європі оновити морські сертифікати? Курси для моряків – частина 4: Норвегія, Італія, Іспанія

Морська кар'єра неможлива без постійного навчання та підтвердження кваліфікації. Друзі, ми продовжуємо цикл статей про навчально-тренажерні центри Європи, де моряки можуть проходити навчання та отримувати необхідні сертифікати для роботи в морі.


Їй від мене потрібні тільки гроші

Частенько цю фразу пред'являють як «останній аргумент» у сварці, у запалі емоцій, як крайній вираз образи, і вона може відображати емоційні переживання чоловіка, що його цінність у стосунках зводиться тільки до матеріальної підтримки.

ТОП європейських морських НТЦ. Куди звертатися, коли закінчуються сертифікати?

Кожні п'ять років командний склад зобов'язаний змінювати сертифікати та оновлювати пакет документів для подальшої роботи. Рядовим же потрібно підвищувати кваліфікацію, щоб рухатися кар'єрними сходами. Але що робити, якщо ви тепер живете в Європі, і можливості пройти навчання в українському ТЦ немає?





Pavlo *****

Pavlo *****

Останнє оновлення: 16.04.2025 10:13
Відкрити дані моряка

Position applied for: Chief Engineer
Date of birth:***** (age: 52)
Citizenship:Ukraine
Country of residence:Ukraine
City of residence:Pervomaisk
Permanent address:*****
Contact Tel. No:*****
E-Mail:*****
Teams:*****
U.S. visa:No
E.U. visa:No
Ukrainian biometric
international passport:
Yes
Date available from:17.04.2025
English knowledge:Good
Minimum salary:9,000 $ per month

General details:

DocumentNumberPlace of issueDate of expiry
Seaman’s passport*****ODESSA16.08.2016
Tourist passport*****48o120.10.2019

Sea service:

Position:From / To:Vessel name:Vessel type:DWT:GT:ME
type:
ME
power:
Flag:Shipowner:Crewing:
Chief Engineer 13.07.2024
- 03.12.2024
*****Car Carrier36201MAN B&W10600 KW BHPPANAMA**********
Chief Engineer 11.09.2023
- 09.05.2024
*****Car Carrier45232MAN B&W11560 KW BHPPANAMA**********
Chief Engineer 03.08.2021
- 08.03.2022
*****Car Carrier13038MAN B&W 7S50 MC13500 BHPMALTA**********
Chief Engineer 23.08.2020
- 16.03.2021
*****Car Carrier13038MAN B&W 7S50 MC13500 BHPMALTA**********
Chief Engineer 12.09.2019
- 16.02.2020
*****Car Carrier4803MAN B&W 7S50 MC13500 BHPMALTA**********
Chief Engineer 12.01.2019
- 13.05.2019
*****Bulk Carrier17000DAIHATSU4500 BHPPANAMA**********
Chief Engineer 19.03.2018
- 09.07.2018
*****Dry Cargo9000MAK4200 BHPUNITED KINGDOM OF GB**********
Chief Engineer 21.06.2017
- 23.10.2017
*****Dry Cargo15000MAN B&W9000 BHPUNITED KINGDOM OF GB**********
Chief Engineer 16.06.2016
- 12.10.2016
*****Dry Cargo15000MAN B&W9000 BHPUNITED KINGDOM OF GB**********
Chief Engineer 24.10.2015
- 13.02.2016
*****Bulk Carrier25000MAN B&W9000 BHPLIBERIA**********
Chief Engineer 06.10.2014
- 13.03.2015
*****Multi-Purpose Vessel20000Mitsubishi UEC 50 LS ii ( MAN B&W )12000 BHPCyprus**********
Chief Engineer 20.11.2013
- 05.02.2014
*****Cement carrier13000MAN B&W7000 BHPAntigua&Barbuda**********
Chief Engineer 08.02.2013
- 13.07.2013
*****Cement carrier13000MAN B&W7000 BHPAntigua&Barbuda**********
Chief Engineer 27.09.2011
- 23.03.2012
*****Car Carrier8126MAK8000 BHPMalta**********
2nd Engineer 21.12.2009
- 04.05.2010
*****Car Carrier20216MAK16000 BHPSingapore**********
2nd Engineer 22.07.2009
- 12.10.2009
*****Car Carrier20216MAK16000 BHPSingapore**********
2nd Engineer 30.05.2008
- 23.10.2008
*****Multi-Purpose Vessel10100MAN9000 BHPMALTA**********
2nd Engineer 03.07.2007
- 14.01.2008
*****General Cargo13521MAN12000 BHPMalta**********
2nd Engineer 13.09.2006
- 28.03.2007
*****Ro-Flo9998.6IHI-16PC-2V8000 BHPLEBANON**********


Documents and further information:

*****






 
 

Підтвердити
Скасування

Підтвердити
Скасування
 
 
 

Так
Ні